معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: موافقتنامه سطح خدمات سرویسهای اینترنتی (SLA) برای اولین بار در کشور در سال 90 بصورت زنجیرهای عملیاتی شد که با اجرای این موافقتنامه و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبلغ 6 میلیارد و 737 میلیون و 766 هزار ریال خسارت از سوی اپراتورها به مشترکان پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،'حسن رضوانی' روز شنبه گفت: موافقتنامه سطح خدمات سرویسهای اینترنتی (SLA) برای اولین بار در کشور در سال 90 بصورت زنجیرهای عملیاتی شد که با اجرای این موافقتنامه و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی این میزان خسارت از سوی اپراتورها به مشتریان پرداخت شد.
وی با اشاره به این که، در این زنجیره شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و ارایه دهندگان اینترنت (شامل شرکت های ISP، ISDP و PAP ) حضور دارند، افزود: در راستای ارتقاء حقوق ذینفعان به ویژه مردم، تمامی اپراتورها ملزم به مبادله توافقنامه سطح خدمات سرویسهای اینترنتی (SLA) با مشتریان خود هستند و در صورت تخلف از تعهدات باید خسارت توافق شده را به مشتریان خود پرداخت کنند.